Često postavljena pitanja o piknik košarama
Kako mogu naručiti hranu na Piknika.hr?
Odaberi ugostiteljski objekt, odaberi hranu i piće koje želiš konzumirati i na kraju datum i vrijeme preuzimanja tvoje narudžbe. Putem internet trgovine osigurano je sigurno plaćanje tvoje narudžbe putem kartica ili bankovne transakcije.
Koja je razlika u načinima pakiranja koje se nude na stranici?
Imaš dvije mogućnosti za preuzimanje svoje narudžbe. Ako želiš samo hranu za van i planiraš je konzumirati kod prijatelja ili doma, onda odaberi opciju “uzimam za van u biorazgradivoj ambalaži”. Ukoliko želiš pravo piknik iskustvo onda odaberi “uzimam za piknik; s košarom, dekom stolnjakom i u biorazgradivoj ambalaži”. U ovom drugom slučaju, ugostitelju plaćaš 200 kn kaucije za piknik opremu i taj ti se novac vraća nakon piknika i povrata piknik opreme. Na taj način ne moraš doma trošiti vrijeme za pakiranje stvari za piknik. Sva pakiranja uključuju biorazgradivu ambalažu, te pribor za jelo od ekološki prihvatljivih materijala.
Kako mogu promijeniti datum preuzimanja narudžbe?
Izmjene datuma preuzimanja narudžbe dogovaraš direktno s ugostiteljskim objektom. Datum možeš promijeniti najkasnije 12 sati prije prvog odabranog datuma dolaska. Ukoliko ne obavijestiš ugostiteljski objekt o izmjeni datuma najkasnije 12 sati prije prvog odabranog datuma, smatrat će se da je hrana konzumirana sukladno prvotnom odabranom datumu.
Imam prigovor na proces kupovine i kome se mogu obratiti?
Piknika je odgovorna za tvoje prigovore vezane uz proces naručivanja i kupnje obavljene putem internet kupovine.
Imam prigovor na kupljene proizvode prilikom preuzimanja i kome se mogu obratiti?
Ugostiteljski objekt je odgovoran za konkretan proizvod, njegovu kvalitetu, pakiranje kao i proces uručivanja proizvoda krajnjem kupcu.
Zašto nema dostave, već samo opcija osobnog preuzimanja?
Piknika okuplja restorane, izletišta i seoske turizme koji se nalaze u manjim urbanim ili ruralnim krajevima čime želimo poticati održivost lokalne poljoprivrede i plasman domaćih proizvoda. Lokaliteti se nalaze na atraktivnim lokacijama i smatramo da ih trebaš vidjeti i istražiti.
Da li će hrana biti pripremljena u vrijeme koje sam odabrao/la za vrijeme preuzimanja?
Da, hrana te čeka u vrijeme preuzimanja. Svakako preporučamo da dođeš 15 min ranije u objekt. Ukoliko si zapeo/la u prometu ili zbog neke druge izvanredne situacije ne možeš doći u to vrijeme, molimo te da kontaktiraš ugostiteljski objekt i obavijestiš ih o izmijenjenim okolnostima. Njihovi kontakti su na potvrdi koji si dobio/la e-mailom kao i na karti ili profilu ugostiteljskog objekta na našoj stranici.