Pisani prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),

Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu, osim za hranu u piknik košarama,  mogu podnijeti poštanskim putem na adresu:

PIKNIKA d.o.o.
Krešimira IV 2A
10 310 Ivanić-Grad

ili poslati putem e-maila na: hello@piknika.hr

Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

U pisanom prigovoru, molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Preuzmite  Obrazac za prigovor