Reklamacije i povrati

Reklamacije i povrati odnose se isključivo na proizvode (suvenire i igračke) kupljene u web shopu. U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na hello@piknika.hr pismeno u zakonskom roku od 14 dana ili putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda

Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
isporučena roba ne odgovara standardima
je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri primitku robe, provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan usporediti  primljene artikle s računom. Ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

Reklamacije na piknik košare podnose se Partneru na licu mjesta.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja djeluju u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori).

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.